Öne Çıkan Yayın

kelime videoları

https://www.youtube.com/channel/UC91Wrsi_25Ts3280rX8CLDw                                               ...

13 Mayıs 2014 Salı

İngilizce kelimelerin okunuşu türkçe cümle oluşturuyor çok ilginç

Alttaki metni sesli okuyun

ve kendi agzinizdan cikani bir dinleyin!


I run each teen me? -- Ayran İçtinmi

A wet each team. -- Evet İçtim

I run each make is tea your sun each. -- Ayran içmek istiyorsan iç

Higher them in each team. -- Hayır demin içtim

Catch bar duck each teen? -- Kaç bardak içtin

On bar duck each team. -- 10 bardak içtim

Why hi one why! -- Vay hayvan vay !

Ve 2. Version:

I cut I run each teen me?-- Aykut ayran içtin mi?

A wet hot an the each team-- Evet Hotan da içtim

Catch seen a once each teen?-- Kaç sene önce içtin?

On seen a once On bar duck each team-- On sene önce on bardak içtim

O hi! Hi one a back!-- Oha hayvana bak!

The ran a che we chack teen me?-- Trene çivi çaktın mı?

Cartoon a chack team-- Kartona çatkım.

Why cro why!-- Vay kıro vay!

Or hun Genc a by a benzin-- Orhan Gencebay a benziyin.

O hi! Shall lama!-- Oha sallama!

Wall a!-- Valla!

O zoo man seen the by hun a benzin-- O zaman sende Bayhan a benziyin

Ya bee get I she nee bee!-- Yaa bi git işine bee!

Ye me the theme??-- Yemedi di mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popular Posts